webfotofilm@sjutjugo.se
22-åring från Sandviken som pluggar 3:e året på IT
Åker: twintipz.
Bästa skidminne: Puderåk i strålande solsken i Avoriaz dagen efter jag gråtit i fosterställning för att pudret dumpade och jag inte kunde åka p.g.a skada.
Favoritskidort: Åre.
Favoritmat: Mammas.
Favoritdryck: Ur Pappas skåp/kyl.
Snyggast i 720-styret? Gustaf Nordenhed (such eyes, much smile, wow).
Var hittar man dig i Linkan? Ryd eller grinig bredvid ett handräcke som jag inte kan raila på p.g.a snöbrist.
Snabba fakta:
Vinter eller Sommar? Vinter.
Pist, park, eller offpist? Park/Offpist.
Jäger eller Fernet? Riktigt sträv kall jäger.
Öl eller vin? Why not both?
Afterskialkis eller puderräv? Inget slår puder. Inte ens Mike Tyson kan slå puder.
Morgon eller kväll? KVÄLL.
Första Lunarstorm/PA/mailadress? macke_the_one@hotmail.com
