gustaf2

spons@sjutjugo.se

24-åring från Linköping, ”Beverly Berg” om vi ska vara noga,

som pluggar 3:e året på Maskin.

Åker: Skidor
Bästa skidminne: De vi kommer skapa i vinter!
Favoritskidort: St. Anton am Arlberg.
Favoritmat: Bobo’s spareribs i St. Anton.
Favoritdryck: Varm oboy.
Snyggast i 720-styret? Den som har mest snö i ansiktet efter puderåket!
Var hittar man dig i Linkan? I en husvagn nära dig.

Snabba fakta:

Vinter eller Sommar? Svensk sommar när den är som bäst är svårslaget.
Pist, park, eller offpist? POW!
Jäger eller Fernet? Jäger.
Öl eller vin? Öl, men ett glas rött är aldrig fel.
Afterskialkis eller puderräv? Ser inga problem varför man inte kan va bägge.
Morgon eller kväll? I alperna: Morgon, annars är det rätt svårt att komma upp.
Första Lunarstorm/PA/mailadress? Haha, miggaboy89 med något understreck nånstans.