nils1.2info@sjutjugo.se

22-åring från Norrtälje som pluggar 2:a året på Internationell civilekonom, spansk inriktning

Åker: Bräda
Bästa skidminne: Val d’Isère ‘12 när det hade dumpat så kolossalt mycket efter pistmaskinernas framfart att man bemöttes av djup puder istället för manchester i samtliga pister.
Favoritskidort: Val d’Isère
Favoritmat: Kebabpizza, korvstroganoff och potatisbullar.
Favoritdryck: Mjölk
Snyggast i 720-styret? Med sin budget-sleeve från Ica och schyssta wesc-kepa måste jag nog säga badgal snickerz, aka Boberg!
Var hittar man dig i Linkan? Under eller i kön till bänkpressen på 24/7-gymmet, alternativt vid frysdisken på Coop Lägerhyddan.

Några snabba..

Vinter eller Sommar? Sommar, eftersom vintern mest är slask.
Pist, park, eller offpist? Offpist.
Jäger eller Fernet? Jäger.
Öl eller vin? Öl.
Afterskialkis eller puderräv? Puderräv.
Morgon eller kväll? Kvällsmänniska sedan födseln.
Första Lunarstorm/PA/mailadress? Nalse på lunar, skriv!