ordf@sjutjugo.se
24 år från Kungälv som pluggar 3:e året på DPU
Åker: Skidor.
Bästa skidminne: När jag åkte snowblades utklädd till ett troll och fick betalt för det
Favoritskidort: Val thorens och fontinbacken i Kungälv
Favoritmat: Tapas
Favoritdryck: Ölskum och kaffehalv
Snyggast i 720-styret? Nils när kakburken kommer fram, då skiner han!
Var hittar man dig i Linkan? Vallavägen
Snabba fakta:
Vinter eller Sommar? Beror på vart i världen man är.
Pist, park, eller offpist? offpist och pist
Jäger eller Fernet? inget om det inte är gratis
Öl eller vin? VIN!
Afterskialkis eller puderräv? Det går att kombinera
Morgon eller kväll? Kväll
Första Lunarstorm/PA/mailadress? soffan_bobban_bogie@hotmail.com
