styret1314_fridaEmail: info@sjutjugo.se

22 år från Täby och pluggar Energi, miljö, management

Åker: Skidor och snowboard
Bästa skidminne: Första alpernaresans sista dag bjöd upp till snöfest. Det var noll sikt, ett halvmetertjockt snölager i hela systemet, då förstod jag vad mottot ”har man inte ramlat har man inte åkt” handlade om.
Favoritskidort: Riksgränsen
Favoritmat: Gröt
Favoritdryck: ÖL
Snyggast i 720-styret?: Det är chefen givetvis!
Var hittar man dig i Linkan? Förmodligen på malmslätt i motvind.

Några snabba..

Vinter eller Sommar?  VinterPist, park, eller offpist? Offpist – Jäger eller Fernet? ÖlÖl eller vin? Öl – Afterskialkis eller puderräv? Puderräv – Morgon eller kväll? Kväll Cykel eller bil? Cykel – Vikare eller knöglare? KNÖGLARE!