pettson2Namn: Martin Pettersson eller kort och gott Pettson
Email: vice@sjutjugo.se
Ålder: 22
Kommer från: Lund
Post i 720: Vice ordförande
Åker: Skidor men vill åka mer monoski
Bästa skidminne: Då jag och några till tog oss ner för northface mammoth head i Fernie, Kanada. Ett riktigt brant monsteråk.
Favoritskidort: St. Anton
Favoritmat: Flygande Jacob
Favoritdryck: A jug of Gin & Tonic!
Snyggast i 720-styret? Tihi… Vågar jag ju inte säga 😉
Var hittar man dig i Linkan? Järvgrytet (mitt i Ryd)

Några snabba..
Vinter eller Sommar? Vinter i Sverige, Nej tack. Vinter i alperna, Ja tack.
Pist, park, eller offpist? Offpist
Jäger eller Fernet? Jäger
Öl eller vin? Öl
Afterskialkis eller puderräv? Ser inte varför man inte kan vara både och.
Morgon eller kväll? Kväll
Cykel eller bil? Cykel
Vikare eller knöglare? Vikare