Ia2Namn: Maria Gustafsson
Email: kassor@sjutjugo.se
Ålder: 22 år
Kommer från: Stockholm
Post i 720: Skattmästare
Åker: Skidor
Bästa skidminne: Greken i Chamonix
Favoritskidort: Har fina minnen från Val d’Isère.
Favoritmat: Fisk & skaldjur
Favoritdryck: Varm choklad med vispgrädde
Snyggast i 720-styret? Husvagnen!
Var hittar man dig i Linkan? På fotbollsplanen i Ryd.

Några snabba..
Vinter eller Sommar? Hm, båda årstiderna är ju favoriter speciellt då vintern innebär skidåkning och promenader på isen, och sommaren, bad och lek utomhus.
Pist, park, eller offpist? Tänk om man en dag blir ball och hoppar i parken. Den dagen lär jag aldrig få uppleva… Istället åker jag i pisten och övar på ”tyngden på dalskidan”.
Jäger eller Fernet? Örter ska ju vara bra för kroppen så det är synd att inte båda sorterna smakar enormt mycket bättre. Tack och hej och nej till de båda.
Öl eller vin? Båda är välkommna i min strupe. Vin är särskilt trelivgt till mat och öl funkar finemang annars.
Afterskialkis eller puderräv? Finner inga problem i att vara båda två.
Morgon eller kväll? Innerst inne är jag nog en morgonmänniska men kvällar ska inte underskattas.
Cykel eller bil? Två hjul räcker gott och väl för mig.
Vikare eller knöglare? Flygplansvikare!