gustavNamn: Gustav Ståhl
Email: ordf@sjutjugo.se
Ålder: 24
Kommer från: Bott större delen av mitt liv i Jönköping.
Post i 720: Ordförande
Åker: Skidor
Bästa skidminne: En grym puderdag i La Grave i slutet av april i år! Puder, strålande sol o inget folk! Var bara hur grymt som helst!
Favoritskidort: Val Thorens
Favoritmat: Ingeting går upp mot en fin råbiff
Favoritdryck: ÖL!
Snyggast i 720-styret?: Jag är ju svag för stora hårsvall så svarar nog Pettson på det.
Var hittar man dig i Linkan? Överallt som folk vill att jag ska vara.

Några snabba..
Vinter eller Sommar? Vinter
Pist, park, eller offpist? Offpist, men är ju najs o dra några sköna carvingsvängar ibland också!
Jäger eller Fernet? Jäger
Öl eller vin? öLLL!
Afterskialkis eller puderräv? Puderräv, men förvandlas till afterskialkis ganska ofta också
Morgon eller kväll? Kväll, varför sova på natten när man kan göra det på dagen?
Cykel eller bil? Cykel
Vikare eller knöglare? Vikare givetvis, är ju skoj!