MalinNamn: Malin Boman
Email: malbo982@student.liu.se
Ålder: 22
Kommer från: Sigtuna
Post i 720: Reseansvarig
Åker: Lagg
Bästa skidminne: Hm väldigt många, två säsongers puderdump i Canada kanske…!

Favorit skidort: Whistler/Blackcomb baby
Favoritmat: Bjud mig gärna på sushi 😉
Favoritdryck: Rooibos chai rosépeppar
Snyggast i 720-styret?: Mein kollege Rese-Per såklart mums
Var hittar man dig i Linkan? Med sköna människor!

Några snabba..
Vinter eller Sommar? Om man med vinter menar skidor – ja, om man med vinter menar mörka kalla dagar i C-huset – NEJ.. Totalt sett är nog sommar ändå min favorit!
Pist, park, eller offpist? Pist=transportsträcka, park=kört vilse/kollar in dudes, offpist=my drug of choice is white powder! ;D
Jäger eller Fernet? Jäger serverad med och i shotskida
Öl eller vin? A jug of beer, please!
Afterskialkis eller puderräv? Efter år av hård träning tycker jag mig klara kombinationen alldeles utmärkt!
Morgon eller kväll? Lätt kväll!
Cykel eller bil? Cykel tyvärr
Vikare eller knöglare? Forever vikare